مراقب نرم افزار های ضد اسلام باشید / حتما بخوانید


جنگ با مسلمانان





توضیحات و عکس در ادامه مطلب


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا

این نرم افزار در حال حاظر از سوی آمازون به فروش گذاشته و در بخش آی تونز پایگاه اینترنتی اپل قابل دانلود است به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبر نگاران ، یکی از تلاشهای بی نتیجه ی دشمنان اسلام که طی 14 قرن اخیر همواره با شکست مواجه شده ، اقدام برای تحریف قرآن بوده است که این موضوع طی سالهای اخیر و با گسترش تکنولوژی های مختلف رشد کرده است. به تازگی نیز برخی از رسانه های عربی گزارش داده اند که نسخه ای از یک نرم افزار تحریف شده قرآنی شامل متن عربی و ترجمه انگلیسی قرآن کریم در بازار محصولات دیجیتال منتشر شده است. نگته قابل تامل درباره این نرم افزار که پایگاه اطلاع رسانی به آن اشاره کرده این است که این نرم افزار در حال حاظر از سوی آمازون به فروش گذاشته شده و در بخش آی تونز پایگاه اینترنتی اپل قابل دانلود است.


بر اساس اطلاعات منتشر شده متن عربی نسخه قرآن این نرم افزار که قابل نصب بر روی گوشی های اپل و گوشی های دارای سیستم اندروید است،دارای اشتباهات فاحش هست و تعدادی از مسلمانان با راه ندازی کمپین های اطلاع رسانی،از همدینان خود خواسته اندضمن اطلاع رسانی و اعتراض به آمازون و اپل،از دانلود کردن این نرم افزار خودداری کنند.



اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا


موضوعات: مهدی(عج),
برچسب ها: تحریف , قرآن , اطلاعیه , اپل , قرآن تغلبی اندروید , قرآن تقلبی اندروید ,
[ بازدید : 2154 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ 25 / 5 / 1393 ] [ 23:20 ] [ مـحـمـد ]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]