روزنامه نگار مصری به دنبال قرآن تحریف شده شیعیان در ایران!!!


قرآن شیعیان
...کشور های عربی سعی در ایجاد تنفر جهانی از شیعیان...
...چه دروغ ها که به شیعیان نسبت نمی دهند...
...این مطلب نظر یک روزنامه نگار مصری هست حتما بخونین...

==================================================
پيش بيني مي کردم قرآن را باز کنم و ببينم برخي از سوره ها حذف شده باشند و سوره جديدي به نام "ولايت" اضافه شده باشد که حقانيت علي بن ابيطالب را ثابت کند. يا اينکه در آيه هاي مشخصي، جاي برخي کلمات و در برخي سوره ها، جاي بعضي آيه ها عوض شده باشد(!) اما چنين چيزي نيافتم.
یك روزنامه نگار مصري كه اخيراً به ايران سفر كرده است با انتشار گزارشي در يكي از روزنامه‌هاي قاهره از تلاش‌هايش براي يافتن قرآن مخصوص شيعيان نوشت! ( ادامه مطلب)

قرآن شیعیان
...کشور های عربی سعی در ایجاد تنفر جهانی از شیعیان...
...چه دروغ ها که به شیعیان نسبت نمی دهند...
...این مطلب نظر یک روزنامه نگار مصری هست حتما بخونین...

==================================================
پيش بيني مي کردم قرآن را باز کنم و ببينم برخي از سوره ها حذف شده باشند و سوره جديدي به نام "ولايت" اضافه شده باشد که حقانيت علي بن ابيطالب را ثابت کند. يا اينکه در آيه هاي مشخصي، جاي برخي کلمات و در برخي سوره ها، جاي بعضي آيه ها عوض شده باشد(!) اما چنين چيزي نيافتم.
یك روزنامه نگار مصري كه اخيراً به ايران سفر كرده است با انتشار گزارشي در يكي از روزنامه‌هاي قاهره از تلاش‌هايش براي يافتن قرآن مخصوص شيعيان نوشت!
به گزارش عصرايران، "محمد شمروخ" در مطلبي با عنوان "در جستجوي "قرآن فاطمه" در ايران" در سايت روزنامه الاهرام چاپ قاهره نوشت: قبل از اين گفته مي‌شد كه شيعيان قرآن تحريف شده‌اي به نام "قرآن فاطمه" دارند. به هنگام ورود به تهران، تعدادي قرآن در گوشه نمازخانه‌اي در فرودگاه تهران، توجه من را به خود جلب كرد. يكي از اين قرآن‌ها را به دست گرفتم و تلاش كردم تا درباره قرآن تحريف شده شيعيان به نام "قرآن فاطمه" بررسي كنم.
پيش بيني مي‌كردم قرآن را باز كنم و همانگونه كه گفته مي‌شود برخي از سوره‌ها حذف شده باشند و سوره جديدي به نام "ولايت" اضافه شده باشد كه حقانيت علي بن ابيطالب در خلافت مسلمين پس از درگذشت پيامبر اسلام را ثابت كند. يا اينكه در آيه‌هاي مشخصي، جاي برخي كلمات و در برخي سوره‌ها، جاي بعضي آيه‌ها عوض شده باشد(!) اما چنين چيزي نيافتم.
برخي سايت‌هاي اينترنتي چنين چيزهايي را گفته بودند و حتي جاي دقيق تحريف‌هايي را در قرآن شيعيان اعلام كرده بودند. اين سايت‌هاي اينترنتي با سوءاستفاده از انزواي مشكوك ايران و عدم توانايي اين كشور براي تكذيب اين موضوع از يك سو و دشمني‌هاي سياسي و مذهبي از سوي ديگر، چنين مطالبي را منتشر مي‌كنند.
اما آيا زمان براي بررسي همه نسخه‌هاي قرآن در نمازخانه فرودگاه تهران كافي است؟ اين سؤال، سؤالي بيهوده و بي‌معني است. مخفي كردن "قرآن فاطمه" هم بي‌معني و بي‌فايده است. اگر شيعيان اعتقاد دارند "قرآن فاطمه" مورد ادعاي آنها، قرآن واقعي است پس چرا بايد از چاپ آن بترسند و در مساجد و مكان‌هايي كه حسينيه نام دارد توزيع نكنند؟
با اين حال، در هر مسجدي در راه يا در نزديكي هتلي كه در تهران يا اصفهان در آنها اقامت كرديم همچنين در قرآني در اتاق هتل وجود داشت، قرآن‌ها را بررسي كردم، اما هيچ تفاوتي ميان قرآن‌هاي ايران و ديگر قرآن‌ها نيافتم جز ترجمه فارسي كه در پايين آيه‌ها در برخي قرآن‌ها ديده مي‌شود.
قبل از اين گفته شده بود "قرآن فاطمه"، چيزي از قرآن در برندارد و حجم آن سه برابر حجم قرآن فعلي است. يا اينكه گفته مي‌شود "قرآن فاطمه" در ميان فرشتگان محافظت مي‌شود و با قرآني كه مي‌شناسيم كاملا متفاوت است. يا اينكه "قرآن فاطمه" در اختيار ائمه است و در آن نام افرادي كه تا روز قيامت، بر مسلمانان حكم مي‌رانند وجود دارد. ادعا مي‌شد "قرآن فاطمه" پس از درگذشت پيامبر اسلام از سوي جبرئيل بر فاطمه وارد شد تا به او به مناسبت درگذشت پدرش تسليت بگويد. اما همه اين روايت‌ها بدون استناد هستد و مورد بررسي علمي به لحاظ متن و سنديت قرار نگرفته‌اند.
آنچه در ميان اكثر مردم مسلمان منتشر شده و برخي از سلفي‌ها در مصر نيز بدان دامن مي‌زنند اين است كه همه يا اكثر قرآن‌ها در ايران، تحريف شده هستند. آنها در اوج تعصب، خطرناك بودن اين گفته‌ها را درك نمي‌كنند. آنها احساس نمي‌كنند كه با اين اقدام خود وعده الهي درباره حفاظت قرآن از تحريف را نقض كرده‌اند و آن را در ميان مسلمانان منتشر كرده‌اند بدون اينكه كسي مقابل اين سخنان بايستد يا كسي اين موضوع را كشف كند.
همانگونه كه برخي از هواداران اخوان المسلمين در فعاليت هايشان براي جلب نظر افكار عمومي در مصر و برخي كشورهاي عربي عليه بشار اسد مي‌گفتند كه شيعه معتقد است علي خداست، سخناني بي‌معني كه اختلافات سياسي ميان مسلمانان را به اختلافات ديني و درگيري‌هاي خونين تبديل مي‌كند و ما را به اينجا مي‌رساند.
اما آنچه بيش از ديگر چيزها، توجه من را به خود جلب كرد قرآن‌هايي نوشته شده با خط عثمان طه بود. اين همان قرآني است كه آن را در مصر و مكه و مدينه داريم بلكه نسبت به ديگر نسخه‌هاي قرآن با نظارت بيشتري روبه رو است و نمايندگاني از الازهر نيز در ميان اعضاي كميته‌هاي نظارتي بر چاپ قرآن حضور دارند.
در اين سفر، به خانه مسكوني رفتيم كه (امام) خميني روزهاي پاياني زندگي‌اش را در منطقه‌اي در تهران گذراند. او نصيحت پزشكان براي زندگي در منطقه كوهستاني داراي هواي مناسب پاسخ مثبت داد و در چنين منطقه‌اي زندگي كرد.
آنچه من را به شدت شگفت زده كرد سادگي بسيار زياد اين منزل مسكوني بود. قرآن بسيار بزرگي را از كتابخانه حسينيه در كنار خانه (امام) خميني برداشتم و به سرعت مشغول قرائت توضيحات قرآن شدم.
چاپ اين قرآن از سوي مراكز مشخص در جهان اسلام كه بر چاپ و نشر قرآن نظارت مي‌كنند تأييد شده بود. خط نوشته شده اين قرآن همان خطي است كه توسط عثمان بن عفان نوشته شده است. نام عثمان بن عفان نيز با عنوان "سيدنا" (آقا يا پيشوا) ذكر شده بود.
بيشتر نگاه كردم در صورتي كه باور نمي‌كردم كه در صفحات پاياني قرآن قبل از نام عثمان بن عفان، پيشوند سيدنا آمده است. چرا بايد نام سيدنا استفاده كنند چرا نبايد اين پيشوند را حذف كنند.
اين روند به همين جا ختم نشد. به هنگام ديدار از آرامگاه (امام) خميني، دوباره دغدغه قرآن‌ها من را گرفت. آنچه را كه در مساجد ايران ديدم تفاوتي با آنچه كه در مساجد آل بيت در مصر و تمامي مزارهاي ديني كه در جهان ديدم تفاوتي نداشت.
پس چرا اقداماتي براي ايجاد تفرقه ميان اهل تسنن و شيعيان انجام مي‌شود؟ و چرا چنين اقداماتي اين روزها تشديد مي‌شود تا جايي به تحريك علني منجر شده است مانند آنچه كه از سران سلفي‌ها در مصر ديده مي‌شد. آنها رئيس‌جمهور سابق مصر كه پيرو اخوان‌المسلمين بود را به اقدام عليه شيعيان تحريك مي‌كردند اين در حالي است كه شيعيان در مصر را نمي‌توان يك اقليت ناميد.
اين برخوردها با شيعه در حالي صورت مي‌گيرد كه زمان ازدواج فوزيه دختر پادشاه مصر شاهزاده با شاه ايران اعتراضي را شاهد نبوديم. فوزيه اگر طلاق نمي‌گرفت مي‌توانست وارث تخت طاووس باشد. طلاقي كه باعث شد مردم مصر شوكه شوند همان مردمي كه به هنگام شنيدن خبر اين ازدواج سعيد، غرق در شادي شدند و هيچ كس در مصر و ايران، اعتراضي نكرد و نگفت كه زوج، شيعه است و زوجه سني.
سخن گفتن در باره اختلافات ميان شيعيان 12 امامي كه اكثريت شيعيان جهان اسلام هستند و سني‌ها از طريق انتشار شايعه‌ها و دروغ‌ها در بسياري از سايت‌هاي اينترنتي و شبكه‌هاي ماهواره‌اي و روزنامه‌ها اقدام خبيثانه و آشكاري براي گسترش فتنه است. اين فتنه كمتر از خطر فتنه ميان مسلمانان و مسيحيان نيست.
* روزنامه‌نگار مصري: پيش‌بيني مي‌كردم قرآن را باز كنم و همانگونه كه گفته مي‌شود برخي از سوره‌ها حذف شده باشند و سوره جديدي به نام "ولايت" اضافه شده باشد كه حقانيت علي بن ابيطالب در خلافت مسلمين پس از درگذشت پيامبر اسلام را ثابت كند. يا اينكه در آيه‌هاي مشخصي، جاي برخي كلمات و در برخي سوره‌ها، جاي بعضي آيه‌ها عوض شده باشد(!) اما چنين چيزي نيافتم
* در هر مسجدي در راه يا در نزديكي هتلي كه در تهران يا اصفهان در آنها اقامت كرديم همچنين در قرآني در اتاق هتل وجود داشت، قرآن‌ها را بررسي كردم، اما هيچ تفاوتي ميان قرآن‌هاي ايران و ديگر قرآن‌ها نيافتم جز ترجمه فارسي كه در پايين آيه‌ها در برخي قرآن‌ها ديده مي‌شود
* محمد شمروخ: آنچه در ميان اكثر مردم مسلمان منتشر شده و برخي از سلفي‌ها در مصر نيز بدان دامن مي‌زنند اين است كه همه يا اكثر قرآن‌ها در ايران، تحريف شده هستند. آنها در اوج تعصب، خطرناك بودن اين گفته‌ها را درك نمي‌كنند. آنها احساس نمي‌كنند كه با اين اقدام خود وعده الهي درباره حفاظت قرآن از تحريف را نقض كرده‌اند و آن را در ميان مسلمانان منتشر كرده‌اند بدون اينكه كسي مقابل اين سخنان بايستد يا كسي اين موضوع را كشف كند
* اين روند به همين جا ختم نشد. به هنگام ديدار از آرامگاه (امام) خميني، دوباره دغدغه قرآن‌ها من را گرفت. آنچه را كه در مساجد ايران ديدم تفاوتي با آنچه كه در مساجد آل بيت در مصر و تمامي مزارهاي ديني كه در جهان ديدم تفاوتي نداشت
* سخن گفتن در باره اختلافات ميان شيعيان 12 امامي كه اكثريت شيعيان جهان اسلام هستند و سني‌ها از طريق انتشار شايعه‌ها و دروغ‌ها در بسياري از سايت‌هاي اينترنتي و شبكه‌هاي ماهواره‌اي و روزنامه‌ها اقدام خبيثانه و آشكاري براي گسترش فتنه است. اين فتنه كمتر از خطر فتنه ميان مسلمانان و مسيحيان نيست

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم



موضوعات: متفرقه,
برچسب ها: تحریف , قرآن , روزنامه نگار مصری , مصر , تحریف قرآن , قرآن تحریف شده ی شیعیان , سوره ولایت و تحریف قرآن , روزنامه نگار مصری و قرآن شیعیان , قران شیعیان , قرآن ,
[ بازدید : 864 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ 26 / 6 / 1393 ] [ 20:30 ] [ مـحـمـد ]

مطالب مرتبط

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]